10. juni 2014

Jeg sikler på

Det er mye jeg vil ha og skulle ønske jeg kunne kjøpt inn til huset, men man behøver strengt tatt ikke tømme kontoen til en hver til for å fornye hjemmet. Det kanskje bare er en liten touch som skal til som å rokkere om på noen møbler eller pyntegjenstander, bruke utradisjonelle ting til å pynte med som du kanskje ikke fikk brukt der du ønsket eller pusse opp møbler og inventar.

Men i dette tilfellet ønsker jeg ikke å bruke det jeg har. Jeg vil ha, og sikler på denne stolen som ville ha passet helt perfekt til bardisken min her hjemme.




Denne flotte stolen fra Hay imponerer og jeg elsker det stramme designet. 
Den heter Hay Hee barstol og ville passet så bra her: 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)