8. juni 2014

Sommerens uterom

Nib utfordring
Nå har jeg de seneste gangene vært for sen til utfordringene til NIB jentene, eller ikke hatt alt i orden til å ta bilder.
Men nå, nå har jeg endelig fått rota meg til å knipse litt i siste liten. Det er så travelt å være gründer, at jeg nesten ikke har tid til hjemmet noe mer! Phu :)

Denne månedens utfordring gikk ut på å ta bilde av utestedet, og de andre 
bidragene finner du her.
Vi har vel ikke så mye utested for øyeblikket, men vi har et kafébord og to stoler som passer utmerket på terrassen utenfor soverommet vårt. I tillegg rakk jeg å kjøpe inn litt planter som alltid gjør seg på favorittplassen utenfor husets fire vegger :)











Dagens frokost ble inntatt her ute til herlig morgensol og varmt nok til å sitte i singlet og shorts. Altså med andre ord, ikke hverdagskost her på fjellet og det føltes helt fantastisk!

Jeg ønser de andre som deltar i utfordringen lykke til, og en fortsatt fin pinse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)