15. juni 2014

Herlige farger

Farger jeg er glad i her hjemme akkurat nå er faktisk farger jeg ikke har så mye av... 
ironsik nok :)

Men de gjør en glad, og det er ikke bare bare det!
Jeg liker å sette de sammen for å finne ut hva som funker og ikke.
 



Kobber, sølv og hvit får fram det beste i hverandre! I love it!





Disse utrolig søte kaffekoppene har jeg fått etter farmor. Min kusine og jeg delte settet på 12 mellom oss, PERFEKT! :)
De passer sikkert bedre til dagens espresso enn trakterkaffe når man tenker på størrelsen, men man kan jo også ta kaffe to ganger ;)

Elsker sammensetningen av pastellfargene og gullet på innsiden!




Og til slutt mine fantastiske små Kählervaser i gul og grå. 
Passer perfekt til de rosa sugerørene mine!

Glade farger i hverdagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)