27. januar 2014

Når lyset uteblir ute må man gjøre noe med lyset inne!

Jeg elsker vinteren, snø, kulde (hvertfall leveli´kulde som ikke går under -35 grader) og det som vinteren innebærer.
Men denne vinteren har ikke vært helt på topp. Jeg lengter til lysere og lengre dager.
På denne fridagen har jeg endelig fått tid til å ta noen bilder av de nye lampene jeg har kjøpt inn til huset. Elsk!
Dette lyset gjør seg på mørke vinterkvelder når vinden uler rundt husveggene og holder på å rive med seg taket. 
Jeg er stor fan av stearinlys på slike kvelder, men glemmer og tenne de. Så når sommeren kommer og det ikke er like trivelig med levende lys lenger, ja da kommer jeg på det og lengter til mørke vinterkvelder igjen så de kan gjøre nytten sin!





Disse lampene er fra Clas Ohlson.

Ha en fortsatt fin mandag og ny uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)