9. mars 2014

Soverommet

Denne månedens NIB utfordring var å vise frem soverommet..
..men jeg var for sent ute.. :(
Dog, noe godt kom det jo ut av denne utfordringen allikevel, jeg fikk tatt meg tid til å fotografere litt igjen! Og det var godt, for nå er det nok en gang lenge siden jeg har lagt ut noe. 





Som dere vet samler jeg bare på pledd fra Rørostweed, disse filtteppene er helt fantastiske og utrolig dekorative! 
Min elskede stige har blitt kastet ut av stua og inn på soverommet. Men den gjør absolutt nytten sin her inne også! :)

Ønsker du se de andre bidragene til Soverommet kan du sjekket denne siden her.
Jeg gleder meg allerede til neste utfordring fra NIB jentene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)