23. juli 2013

Gult, gult, litt sent men kult!

Endelig er det varme sommerdager her på fjellet og hva inspirerer vel ikke mer
 enn strålende sol, blå himmel og lett bris?!
Jeg har siklet på en liten vase i x-antall måneder. Den har ropt på meg alle de ganger jeg har sett den i forskjellige butikker og det endte med at jeg måtte bøye meg i støvet... 
Krasjer litt med mitt hvite sinn men litt farger i hverdagen gjør godt.
Den vakre og nette pittelille vasen fra Kähler med navn Omaggio har trollbundet mitt hjerte og kommet inn i hjemmet, dog ikke på en favorittplass enda.




Vakker, vakker og atter vakker!
Denne kan man finne blant andre steder her.

Ha en fortsatt fin sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)