24. juli 2013

Endelig!

Jeg er litt treg med å bestemme meg for å enten kjøpe nye ting til huset, like ting jeg egentlig er litt i tvil om jeg liker og i dette tilfelle gjøre ferdig det jeg har begynt på.. tihi!
Jeg har brukt laaang tid på å bestemme meg for dette nye bordet til stua. I tillegg har jeg brukt lang tid på å gjøre det ferdig :)
Men, lang tid eller ei, det ble bra!! 

Poden liker den enda bedre, den kan jo flyttes!






Litt uvant men begynner å venne meg til det nå!
Jeg har oljebeiset en ganske så ny og lys europall, fått glassplate spesiallaget og montert fast store hjul under. 
Simple as that :)

Har du laget noe til hjemmet i det siste?!

2 kommentarer:

  1. Hei jenta mi

    Luringen! Uten å si noe til pappan sin. Jeg sier heller ikke hva JEG skal gjøre i sommerferien min, men det ble veldig fint. Gleder meg til å se det i virkligheten. Bare pass på så ikke Leon stikker av gårde med det bortover stuegulvet. Det skulle tatt seg ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Man kan ikke avsløre alt vettu ;) Leon har allerede testet ut farten og svingradiusen på bordet så vi vet hvordan det funker ;) hahaha!!
      Jeg vet hva du skal gjøre i sommerferien! :D

      Slett

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)