13. juli 2013

Lørdagskos

Når man skal unne seg noe ekstra godt drikke på en fin lørdagskveld 
gjør det ikke noe å drikke fra lekre glass!
Jeg elsker cognac glassene våres fra Normann Copenhagen som Rikke Hagen har designet, selv om det ikke er jeg som bruker de her i huset (les: mannen). Jeg kan ikke fordra brunt brennevin, men jeg kan sitte og nyte glassets herlige former og eleganse.
Det at det ikke er stett gjør glasset ekstra spennende. Elsk!




Virkelig ikke meningen å vise dere glass med kalkflekker på, men her på fjellet er kalknivået i vannet skyhøyt, så vanskelig å unngå!

Ønsker du å se på disse glassene, kanskje handle inn til sene sommerkvelder (det er enda håp om at det blir det) så kan du finne glassene her .

Ha en fortsatt fin helg og Lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)