19. juni 2013

Yes, sommertid :D

Hadde bare værgudene visst at det ikke skal så mye til å gjøre meg glad med tanke på sol, varme og opphold så kanskje de ikke hadde hatt så prestasjonsangst! 
Men det har de tydeligvis hatt i våres og til nå, for de har virkelig ikke slått på stortromma. Dog, vi hadde noen fine dager i mai!
Jeg krever ikke alltid sol, bare det er varmt.
Jeg krever ikke alltid opphold bare det ikke bøtter ned i ukesvis eller kommer snø ;) 
Så værguder, nå kan sommeren bare komme!!
Jeg har jo fått brukt det lille kaféhjørnet vårt noen morgener i morgensola, og det setter jeg veldig stor pris på!
Herlig å kunne starte dagen på terrassen med en god kopp te, 
og i skrivende stund hjemmelaget rabarbra- og jordbær saft! 
Livet er godt!





Møblene kjøpte vi i fjor på Living. Utrolig søte!



Mmmm! Rabarbra- og jordbærsaft! 
Smaker utrolig godt og superenkel å lage! 
Oppskriften har jeg funnet på denne bloggen!
Og sist men ikke minst, elsker fargen! 

Har du sommer hjemme hos deg i dag?! 
Ha en strålende fin dag!

2 kommentarer:

  1. Fin farger Tina. Har du ikke oppskrift? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søta :) har linket oppskriften ett sted her ;) nesten helt nederst på siste avsnitt! Burde lages asap!! :D

      Slett

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)