3. juli 2013

Slik jeg liker det!

Vil vise frem noen av bildene jeg har hengende rundt her i huset.
Bilder som inspirerer meg og som jeg er veldig glad i.
Jeg ønsker en ren, hvit og dus stil her hjemme, derfor har jeg måtte redigere bildene fargemessig litt for å få den stilen jeg vil ha. Ikke mye, men litt :)

Stigen min som er en absolutt favoritt. 


Corokiaen pryder kjøkkenøya vår hver dag :) 


Dette bildet (som utallige har tatt før og etter meg) ble tatt i Ankor Wat i 2005
Jeg kan bare si ett ord: Mektig!


Tilbake til norsk natur, ikke fullt så mektig, men vakkert!

Jeg har tatt bilde av disse tidligere i rammen sin og hvor de er plassert, men syntes ikke bildene kommer så godt frem da. Vil du se det andre innlegget kan du sjekke det ut her.

Glad lillelørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)