14. juni 2013

Sommertid.. eller...

I fjor kjøpte jeg inn terrassemøbler, pynt og diverse jeg ville ha på terrassen. 
Siden vi ikke kom så langt på terrassen over garasjen i fjor satte jeg pent bort disse fine tingene og satset på at denne våren skulle vi få ferdig uteplassen vår... den gang ei! 
Jeg sitter nå her og har begynt å pynte med utetingene våre inne for å i det hele tatt få brukt de :) tihi! Regnet fosser ned ute, gradestokken har så vidt klart å strekke seg til 7 grader og det frister å fyre i peisen hele dagen. 
Men trivelig kan man jo ha det for det :)
 Selvfølgelig blir det litt mer sommer inne når man kan pynte med fine peoner og for ikke snakke om lekre nelliker. Jeg syntes det er så synd at folk forbinder nelliker med begravelse, og derfor bruker det sjeldent som pynt inne... de er så vakre! 


 Elsker settekassen i tre (om man kan kalle den det) hvor man kan ha melkespann/glasskolber oppi eller urter. Siden det ikke akkurat er temperatur for urter ute heller har jeg dekorert den med blomster og kongler. Men dog, jeg ville nok ha gjort det samme om jeg skulle ha sittet ute med trivelig selskap, litt god mat, te og kald drikke. 






Serveringsbrettet er i samme stil og etter min smak, dere har jo lest om min lille fetisj for naturlige gjenstander og spesielt i tre ;) 
Serveringsbrett uansett farge og materiale er noe jeg kan anbefale alle å ha i sitt kjøkkenskap eller som pynt på stuebordet! 
Enkelt og lekkert å bruke når man skal ha med servise og liknende fra A-B! 
 




 Siden jeg driver mye med blomster om dagen blir det mye blomster med på bildene. Ikke at det er feil, jeg liker å ha blomster i heimen. 
Og som dere sikkert har skjønt er rosa en sikker vinner ;)
Se på de vakre nellikene! Perfekt med friske blomster nå når helgen står for dør.
 LØP OG KJØP!

Ønsker alle en fin helg! 
Håper ikke den blir like regnfull som de siste dagene..

2 kommentarer:

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)