6. juni 2013

Peoner

Jeg virkelig elsker peoner, og jeg vil dele disse fine blomstene og fargene med deg i dag :)
Endelig fikk jeg tak i lyserosa peoner! Oh joy!

Pikekyssene får være med i dag også siden de står i god stil med blomstene.
Deilig med friske nye blomster på en regnfull dag som denne. Rakk akkurat hjem før regnet øste nedover vinduene. Men etter regnet så blir det så friskt og godt :)







Du har kanskje lagt merke til at det går igjen i Norgesglass. Det er fordi de er så lett å bruke til det meste. Jeg har noen til syltetøy (hjemmelaget selvfølgelig ;)), noen til blomster, noen til å ha pynt i og noen til å ha f.eks. pikekyss i :) det fine er at dersom jeg skal ha flere av disse framme så passer de sammen! Lurt :)

Ha en fortreffelig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)