11. mars 2013

Siste ukas s(n)urr

Hvilken uke det har vært. Travelt fra start til slutt, men også veldig gøy og lærerrikt. Vi har snittet 4500 tulipaner og fikset 42 stoooore dekorasjoner, samt noen små dekorasjoner. Phu! Vann drikker de som bare det også :) 
Her er noen av våre dekorasjoner.




Det var litt vemodig å kaste alle sammen i går når siste konserten var ferdig, men jeg skal ikke ha tulipaner hjemme hos meg på en stund. Ikke denne uka hvertfall :) tihi!
I morgen (hvis jeg får tid) skal jeg dele en kjempe god oppskrift med dere. Jeg har laget wienersnurrer, hele 50 stk, så nå kan bare besøkende komme, jeg har noe å servere til enhver tid. Det er godt det! 
Håper deres helg har vært bra og at dette blir en fin uke!

Fin mandag og uke til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)