18. februar 2013

Nå er det nære!

Wiii! Nå er det ikke lenge til jeg kan begynne å bruke vaniljeekstrakten! 
Ca. 2 uker igjen. Gleder meg som et lite barn!
Den har begynt å lukte skikkelig vanilje, og blitt endel mørkere siden sist. Men jeg vet ikke helt om jeg tør smake på den når den er ferdig :) tihi! De som har smakt ren vaniljeessens skjønner hva jeg snakker om, det er fryktelig sterkt! Men på den andre siden så vet jeg ikke om ekstrakt blir like skarp i smaken. Og besk! Spennende!



Tenk at den var helt gjennomsiktig til å begynne med. Nå har den fått deilig brun farge!

Snøen laver ned ute. Godt, det har kommet så lite snø i vinter. 
Da er det deilig å sitte inne og kose seg med en kopp varm te og bloggen.

Ny dag, ny uke, nye muligheter!!
Ønsker deg fin mandag og fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)