19. februar 2013

Inspirasjon

Rullan går, ja rullan går!
Nå har den årlige martnan her på Røros startet med et brak. Gatene er smekk fulle av telt og folk fra alle verdens steder. Folk kommer og spør etter jæger og øl før kl 10 på morran ikledd pelskåper så store at jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive de. 
Lite sjarmerende sier du, jaja, det er nå en av de store happeningene her på fjellet.

Men det var absolutt ikke dette jeg ønsket å skrive om idag :) tihi!
I går var det finalen av Vixen blogawards. Cecilies Lykke var nominert, men uansett hvor mye jeg heiet ble hun ikke vinner... denne gangen :) 
Hvertfall, etter et lite hint på instagram var jeg inne på NIB(sjekk her) og sjekket ut den siste reportasjen som var lagt inn. Nettopp om Cecilie og hennes hjem og blogg.
Hun har verdens fineste, søteste og mest inspirerende blogg, så nå sitter jeg her og ønsker å få til halvparten så fin blogg som hun har :)
Takk cecilie, you make my day :) anbefaler å sjekke ut bloggen hennes her.

Jeg har nå lyst til å vise dere spisestuen vår. Ikke oppdekket vell og merke, det får komme senere :)




Jeg hadde egentlig lyst på Peoner, men disse får man ikke tak i så lett nå, så jeg tok det som likner mest, nemlig ranunkler :)
Spisebordet er et gammelt arbeidsbord som min mann fikk med seg hjem. Det er hvitlakkert med 9 lag trelakk. Elsker det! Men vi må nok legge på litt mer til sommeren :) 
Lampen er fra Bohus om jeg ikke husker helt feil.




Jeg lovet noen bilder av favoritt ullteppet mitt fra Røros Tweed. Det passer perfekt på stigen min. Elsker at det er kontrast i det, men diskret.

I morgen er det ny runde med martnasjobbing. Helt kake etter i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)