16. februar 2013

Endelig har rammene innhold :)

Bildene kom før enn forventet! Oh JOY! :)
De ble kjempe fine, og jeg er fornøyd. De har til og med funnet sin plass på veggen.
Jeg ønsker jo et så lyst interiør som mulig, og da også med tanke på bildene.
Noen er sort/hvitt, noen er veldig lyse originalt og noen har jeg trikset litt med for å få et så likt uttrykk som mulig. Collageveggen er komplett :)
...men først til den rammen jeg ble mest fornøyd med. Jeg fant en stor ramme på IKEA som man sikkert kan ha ett stor panoramabilde i, lage en collage med mange forskjellige bilder inni, eller som jeg har gjort, med tre store bilder i samme stil. Siden jeg er glad i naturlige materialer og tekstiler fant jeg frem tre bilder som jeg har tatt forskjellige steder, men som passer veldig fint sammen.


Er litt usikker på om den skal henges opp enda :) tihi!


Bildet til høyre er av en trestokk jeg fant på tur i Østmarka for mange herrens år siden.
Bildet i midten er av min vakre corokia. Elsk!
Bildet til venstre er tatt i Cambodia og Ankor Wat. Hvilken opplevelse det var!! Må oppleves!


Så til collagen min. Vanskelig å ta bilde idag, strålende sol ute så blir gjenskinn i bildene fra alle kanter. Mulig de slenger seg på et annet bilde senere :)


Også blir jo helgen litt finere med blomster!

Gooood helg!

2 kommentarer:

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)