9. januar 2013

PIP

Jeg hadde en hvit tanke. Ikke noe mer innviklet enn at det meste av interiøret skulle gå i forskjellige hvite toner og forskjellige former for overflater og tekstiler skulle gå i hvitt. 
Og det begynte veldig bra, helt til jeg kom over dette serviset i sommer...
Jeg bare måtte ha det, og helst med en gang! Det ble kjærlighet ved første blikk. Jeg tenkte at jeg kunne jo bruke det til utemøblene om sommeren. Ja særlig, sommeren som ikke kom! Kjedelig å ikke kunne vise frem og bruke et så koselig servise som dette, så nå er det inne i varmen på tebesøk ;) tihi!
Dette er jo et samlerservise, og koster deretter, så jeg har ikke så veldig mye enda, men det kommer seg.
Dette nydelige serviset kan man blant annet få tak i her.


Har satt opp slik jeg ville ha gjort til et koselig teselskap. De lekre fargene som passer perfekt til hverandre og utstråler en harmoni jeg faktisk har lengtet etter :)


Siste tilskudd til "familien" er disse muggene. En saftmugge og en liten mugge til å ha melk/fløte i. Jeg kjenner ingen som har melk i hverken te eller kaffe, men det dukker nok opp noen etterhvert! Imens får jeg ha den som pynt :) elsk!


De søte tovede ullskoene fikk Leon av mormoren og morfaren sin. De er fra Røros tweed, og jeg syntes de er altfor fine til å ta i bruk, så de er også blitt endel av interiøret :) 

Ha en fortreffelig dag! :)

2 kommentarer:

  1. Pip har mye snadder, selv ønsker jeg meg roooosa! ;) (eller turkis), men det blir nok ikke før kanskje neste år og eget hjem! Lekre bilder! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Rosa er fint det å! Jeg har turkis, og hadde tenkt å kjøpe den også, men da blir det plutselig litt mange forskjellige! :) hvis du venter til nytt hjem, så er jo det en perfekt innflyningsgave! :D

      Slett

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)