29. januar 2013

Bloggtørke

Hei alle fine!
Jeg har ikke sluttet og blogge, men det har vært så hektisk her siste ukene...
Med ferie som bare var slitsom, bagasje som ikke kom ut fra flyet, bil som hadde dødd den uken vi var borte og sist men aldeles ikke minst, vann som var fryst inn til huset når vi kom hjem, så har vi hatt nok å fordrive tiden vår med :) hahaha!
Skal man le eller gråte?!?! Begge deler valgte nå jeg ;) 
Nå er det hvertfall på stell igjen, vi får ordnet rørene i skrivende stund. Phu!

Jeg har klart å snike inn vedlikehold av vaniljeekstrakten mens det har stått på som verst. Det har gått tre uker siden jeg la vaniljestengene i vodkaen. 
Kan den ikke bare bli ferdig?!? Utålmodig sjel.
 Men den som venter på noe godt... ja særlig! HAhaha!




Den har begynt å få fin mørk brun farge. Gleder meg til jeg kan begynne å bruke den i baksten!

Fin tirsdag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Har helt glemt å spørre om ferien, var det bare slit altså? Uff. Får prøve å tenke på at vi hadde det 40-50 grader kaldere da i alle fall :-/ :-)
    Typisk at alt skal skje på en gang :-(

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda, det var en helt grei ferie. Sol hver dag og 22 grader, så det var godt :) men havnet midt i partygryta med fest fra 19-06 hver dag!! :D
      Det var vel når vi kom til Norge det toppa seg ;)
      Kan ikke alltid være like heldig! :)

      Slett

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)