1. januar 2013

Hvit som snøen

Idag har det vært en helt fantastisk dag ute. Knall sol, 5 blå, nysnø og første dagen i det nye året! I just love it! Det er en grunn til at man holder ut her i winterwonderland, tihi :)
Jeg ble så inspirert av den fine hvite snøen at jeg ville ta noen bilder av de fine hvite rosene mine. Roser lyser opp rommet og gjør en glad. Hvite roser symboliserer renhet og uskyldighet, og står for platonisk kjærlighet, altså ren kjærlighet. Me like :)


Jeg er også veldig fan av norgesglass. De kan brukes til alt, selv til å lage lamper. Helt fantastisk!
Ha en fin dag videre!

2 kommentarer:

  1. Som tatt ut av et interiørblad! Fint :)

    SvarSlett
  2. Tihi, takk søte du <3 jeg leser jo bare interiørblader nesten, så blir litt hjernevasket ;)

    SvarSlett

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)