31. desember 2012

Siste dagen i det gamle året

Da var den siste dagen i dette året kommet. Rart at når man våkner i morgen er det et helt nytt år som står for tur... men når jeg ser tilbake er det ingenting jeg angrer på eller ville ha gjort annerledes. 
Jeg har hvertfall klart å vaske huset, gjøre klart rommet til lillegutt så han kan sove der og vært til egenpleie hos frisøren min og gjort meg fin for det nye året, tihi! :)
Veldig fornøyd, så nå kan det nye året komme!

Idag har jeg kost meg i godstolen med en Red Velvet cupcake, en kopp te og det nyeste Rom 123.


Har planer om å ta det helt med ro ikveld og bare nyte siste rest av det fantastiske året som har vært.
Vi skal kose oss med tapas til kvelds, oh my, som jeg gleder meg!!

Håper deres kveld blir trivelig!

Ønsker alle et riktig godt nytt år! 
Måtte det nye bringe mange gode utfordringer og gleder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)