18. september 2013

Tiden flyr og det er blitt høst i en fei!

Ojojoj, som tiden flyr. Over en mnd siden sist innlegg og de varme dagene er byttet ut med 8 grader og vind. 
Selv om jeg ikke har vært så aktiv her, har jeg ikke slappet av for det.
Jeg er midt oppe i etablering av en ny bedrift og butikk med min kjære arbeidspartner Karoline. Vi kan stolt kalle oss gründere nå :) 
Ta en titt på bloggen/hjemmesiden vår essenceroros.blogspot.no

I dag slapper jeg av foran peisen med en god kopp te. Pukka er favoritten om dagen!
Elsker at den er koffeinfri og at den smaker godt selv uten sukker! Herlig! 
Her er mine tre favoritter!



Boksene er så fine i seg selv at de brukes som dekor inne i vitrineskapet mitt.

Jeg har faktisk vært veldig effektiv i dag (det er derfor jeg kan sette meg ned med goood samvittighet). Har bakt kake på bestilling, levert barn i bhg og levert kaken, alt før kl 1030!

Kaken var til en ung mann som fyller 55 år i dag!





Vi snek med litt reklame for oss selv (dette fordi vi kjenner bursdagsbarnet :) ).
Denne kaken kan du lese mer om på bloggen til Karoline og meg :)

Ha en fortreffelig lille lørdag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)