29. september 2013

Når man må tenke på rynkene..

Alle snakker om å ha en kjele med vann på peisen uten lokk når man fyrer, dette for at lufta inne i huset skal bli litt fuktigere og vi skal bevare den myke og fine huden vår. 
Har man i tillegg varmepumpe, som vi, blir inneklimaet veldig tørt!
Hvorfor ha en kjedelig kjele stående fremme når man kan ha noe annet dekorativt som gjør samme effekten? 





 

Tekjelen har jeg kjøpt på Kid og jeg er veldig fornøyd! Må faktisk fylle på vann ganske så ofte selv om vi ikke fyrer i peisen, så den gjør nytten sin!

Peisen står sammen med øya vår som er en åpen løsning mellom kjøkken og stue. Å holde alt helt hvitt har jeg nok ikke klart med sort peis, sorte barstoler og grå tapet rundt høyskapene i bakgrunn.. :) men jeg liker det :)

Ha en fortsatt fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)