6. februar 2013

Natur(lig)ens perler

Jeg har blitt mer og mer fan av naturmaterialer og da spesielt ull og tre! 
Her på Røros er vi så heldige å ha Røros Tweed som lager praktfulle ullepledd man kan kose seg under en kald vinterdag foran peisen (les: 40 spek, altså 40 minus) eller man kan bruke de til sengeteppe. Pynt på stige eller andre steder kan man også ha de! I just love it! Les om Røros Tweed her.

Når det kommer til interiør i tre har det bare helt tilfeldig dukket opp flere og flere ting :) tihi!
Jeg hadde lenge vært på utkikk etter stige i tre til å ha ullpledd på i stuen. 
Når jeg endelig fant en som falt i smak i fjor vinter måtte jeg kjøre 5 mil for å kjøpe den - ikke så lett når man bor på fjellet å bare gå på hvilken som helst butikk når man vil! :)

Jeg har ikke ullpledd på dette bildet, men skinnfell (som er ekte fake, men som jeg elsker å ha overalt) som jeg syntes kler stigen meget bra :)



Jeg skal ta bilde av det fine ullpleddet mitt ved senere anledning.

Det jeg egentlig ville skrive om i dette innlegget, som jeg falt helt ut av, 
er Willow Tree figurene mine.
Dette er også en av mine absolutte favoritter!
De er utrolig stemningsfulle å se på, og også en perfekt gave til en man er glad i!
De delikate fargevalgene og dets robuste design passer perfekt inn hos meg.
Denne kjøpte jeg når vi endelig fikk møte vårt lille sjarmtroll. Jeg sliter litt om vi får en til baby, men da får jeg bare være litt kreativ og finne en liten gutt i tillegg eller noe, tihi :)


Denne var pappaen i huset så heldig å få til farsdagen (les: noen ganger må man faktisk kjøpe gaver som gagner en selv ;) hahaha!). 
Jeg syntes den er så fin, og hva er vel ikke mer vakkert enn fars kjærlighet til sin sønn! Smelt!

Finfin kveld videre!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Tina! Elsker Willow Tree figurene selv, dog her i huset er det kun en gravid dame... Som strengt tatt ikke burde stå fremme lenger... Men den er så fin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Vigdis :) hyggelig å høre!
      Jeg holdt på å kjøpe den gravide jeg også. Og når sant skal sies så passer der vel kanskje ikke nå lenger, men dog, du har jo hatt magen, så det blir ikke feil da! :) men du kan jo ta den bort og ta den frem neste gang ;) koooos!!! Savner den tiden jeg!

      Slett

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)