18. desember 2012

Barnerommet

Stakkars Leon, han har ikke mye til rom, men det begynner og ta litt form. Siden vi valgte å beholde det som gjesterom inntil han kan bruke det selv er det vanskelig å gjøre noe, selv om jeg har alt klart. Det har bare ikke funnet sin plass...
Ikke ligger han der inne enda heller, tihi :)


Noe IKEA, noe fra ting og Søstrene Grene. I den siste rammen på bildet til venstre mangler jeg et bilde. Dette fordi jeg hadde planer om å ordne selv. 
Dette gjenstår og se om jeg får til :)




Converseskoen oppe til venstre har jeg heklet, når jeg endelig ble ferdig med den var den for liten alt. Men duger fint til pynt!
Ser også en liten del av vimpelen som henger på den ene veggen, denne er fra små ting og jeg elsker den.


De søte bokstavene er også fra små ting. Når jeg stod og så på de var de så søte i rosa og lilla... Men da har jeg heldigvis en mann som til stadighet minner meg på at vi har gutt, og det skal bli en skikkelig guttegutt også. Så da får jeg nøye meg med å kjøpe fine søte jenteting til små jentebabyer istedet :) hahaha!
Jeg har også heklet ballene som ligger på hyllene, disse ble jeg inspirert til å lage på Søstrene grenes søte blogg som du kan se her.

Idag har jeg ligget rett ut, så håper på bedre dag i morgen, for da er det julebord :D
Ha en fortsatt trivelig kveld!

2 kommentarer:

  1. Så fint Leon har det på rommet sitt da :-) Mangler bare Leon nå, hihi! God bedring hvis formen fortsatt er sjaber!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) håper han kommer til å like seg der! Når han havner der, tihi :) formen er stigende, heldigvis!!

      Slett

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)