2. juli 2014

Kjøkkenbenken

Jeg "happened to" komme over disse produktene fra Nicolas Vahé.
Jeg visste akkurat hvilken butikk de var i, og jeg visste akkurat hvor de stod inne i butikken.... så de ble med hjem :) 




Jeg har bare testet ut saltet med oliven og rosmarin enda på et godt stykke oksefilet, og det var utrolig godt!! Så nå må jeg teste ut olivenoljen med basilikum snart :)
Sammen med de dekorative flaskene fra Nicolas Vahé har jeg fylt et norgesglass med tørket sopp. Elsker fargespillet i de forskjellige soppene! 
For ikke snakke om skjærefjølene fra Ferm og Bloomingville. Elsk!

2 kommentarer:

  1. kjempefint! Har postet bildet ditt på profilen til Norgesglasset på pinterest.
    http://www.pinterest.com/norgesglasset/ :)

    SvarSlett

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)