7. juli 2014

Sovetid...

Selv om det er sommer med lange lyse kvelder, så er jeg faktisk ikke mer opplagt..
.. eller kanskje litt :)
Så er det et sted jeg tenker mye på og som jeg gjerna tilbringer litt ekstra tid i så er det nettopp på soverommet, helst totalt borte, langt inne i en fin drøm.
Har du slike perioder der du lengter og lengter til sengen og kan nesten ikke få nok?
Jernmangel vil mange kalle det, jeg liker og skylde på den naturlige skjønnheten denne flotte tiden medfører :)



I skrivende stund holder vi på å bygge oss et nytt soverom på ikke mindre enn 50 kvm.
Krysser fingrene for at det står ferdig iløpet av sommeren. Vi bygger det selv, så mye skal klaffe for at det blir innen den tid!
Jeg har fridag i dag, og kunne sikkert funnet på å ligge her inne hele dagen, men slikt blir det ikke gjort mye fornuftig av! :)

Ha en fin dag og ny uke! 
Elsker mandager :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)