22. juni 2014

Vaskbart papir

Jeg har vanskelig med å finne potter til plantene mine. Jeg har funnet noen helt enkle hvite fra IKEA, og de funker veldig bra her hjemme, men litt kjedelige er de...
... så! SÅ fikk jeg øye på Uashmama! :)
At jeg ikke har sett disse posene til å ha planter, blomster, nybakt brød, grønnsaker, frukt i eller hva du måtte finne på å bruke de til før.
For meg ser de ut som papirposer du får på dagligvarebutikken i USA, men for andre minner denne vaskbare papirposen om skinn.
Den er laget av 100% cellulose fra plantasje, kan håndvaskes med en mild såpe ( ikke at jeg tør prøve det :) hahaha!! ) og kommer fra Toscana.
Jeg har bestilt mine fra Innekjær og kan sees her .

Virkerlig å anbefale!!






Trivelig søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å besøke bloggen min og legge igjen en tanke :)